zondag 16 december 2012

Dankbaarheid


Ben zo ontzettend dankbaar voor veel dingen!

Voor elke nieuwe dag bijvoorbeeld, dat ik er nog ben. En voor alle lieve mensen om me heen, D. in het speciaal, die me zo ontzettend goed gesteund heeft en nog steeds steunt!
En voor de fijne therapie in het ziekenhuis met fijne therapeuten. Ik ga daar elke dag met veel plezier naartoe!

En dankbaar dat ik me zo goed voel, een dagje hier en daar uitgezonderd (die ik dan ook meestal wel verklaren kan).

En ik ben dankbaar voor de vooruitgang die ik boek. Op regelmatige basis wordt de bewegelijkheid van mijn linkerarm weer bekeken en afgelopen week hebben we goede vooruitgang geconstateerd. Ik ben er nog lang niet en de vooruitgang gaat met hele kleine stapjes, maar het heeft een enorm motiverende uitwerking op me.
Ik voel het ook heel duidelijk dat het weer beter gaat.

En ik ben dankbaar voor mijn nieuwe ik, die positiever en trotser in het leven staat. Dat is heel bijzonder voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten