woensdag 19 juni 2013

Pieterpad Steppen

Het zijn bewogen jaren geweest, die begonnen zijn met een verkeerde diagnose, en vervolgens in het afgelopen jaar een ziekenhuisopname, een zware operatie, verlamming, weer leren lopen en mijn linkerarm weer leren gebruiken, tot ik nu weer in de bevoorrechte en gelukkige positie ben om samen met D. te kunnen trainen voor een sportevenement.

Op 25 augustus a.s. zal ik, samen met D., een deel van het Pieterpad per step afleggen, te weten 

14 km van Laren (Gld) naar Vorden. Omdat het kan, omdat ik het leuk vind om naar toe te werken, maar vooral ook om geld in te zamelen voor de Stichting Stop Hersentumoren. Van al het onderzoeksgeld gaat namelijk het minste geld voor onderzoek naar Hersentumoren. Zelf heb ik belang bij meer onderzoek, maar ik doe het vooral ook voor die mensen die nu een zware behandeling ondergaan en daarom zelf niet kunnen steppen én voor al die mensen die nog een hersentumor gaan krijgen, in de hoop dat er door het doen van onderzoek in de toekomst wél genezing mogelijk is.

Doneren kan hier!
 

Step Events uit Amersfoort is al zo vriendelijk geweest om mij een step ter beschikking te stellen, waarmee we eind juli alvast kunnen gaan trainen.

Ik hoop van harte dat je van deze gelegenheid gebruik zult maken te doneren en op deze manier een steentje bijdraagt aan het creëren van een toekomst voor heel veel kankerpatiënten, waaronder een toekomst voor mijzelf.

Alvast veel dank!

Met hartelijke groet,
Indira Bart

 Een actie voor: Stichting www.Stophersentumoren.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten