dinsdag 2 september 2014

Jarig!




De maand september is weer begonnen!

Op 21 september ben ik jarig. De 3e verjaardag al sinds bekend is geworden dat ik een hersentumor heb. Een bijzondere dag als je ernstig ziek bent.

Ik vier het in besloten kring, maar het zou voor mij een heel geslaagd feest zijn, als iedereen die ik ken (en die ik niet ken, maar met wie ik wel een link heb), een bijdrage zou willen doen aan de Stichting Stop Hersentumoren. Mag groot, maar mag ook klein*. 

Het is namelijk nog steeds zo, dat er heel veel geld nodig is voor onderzoek. Dagelijks sterven er in Nederland nog steeds 4 mensen door een hersentumor. Wekelijks 2 kinderen.  Onder andere op de site van de Stichting Stop Hersentumoren, kun je meer informatie vinden over hersentumoren.

Was je van plan om bloemen of een kaart te geven of te sturen? Doneer dat bedrag dan aan de Stichting. Deze stichting heeft geen directeur maar een voorzitter, die zich vrijwillig inzet. De stichting draait volledig op vrijwilligers. Al het gedoneerde geld komt dus ook echt ten goede aan onderzoek, zodat ik, en met mij vele anderen, hopelijk nog vele verjaardagen kunnen vieren.

Hier kun je doneren. Op deze manier komt je gehele donatie ten goede aan de Stichting Stop Hersentumoren en daarmee aan onderzoek.

Ik zal het spits afbijten door, naast het maandelijkse bedrag wat ik aan deze stichting overmaak, het geld wat ik uitspaar door thuis geen feestje te geven, ook te doneren. 

Alvast heel veel dank voor je bijdrage!



G€€F voor genezing van hersentumoren. Doneer vandaag nog!

*Als je klein doneert, is het verstandig om dat samen met anderen, die ook klein willen doneren, in één keer met een bedrag te doen, zodat je donatie minimaal €5 bedraagt, anders rekent de bank kosten voor de transactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten