vrijdag 17 juni 2022

Mijlpaal...

 

Vandaag heb ik een mijlpaal bereikt. Veel eerder eigenlijk al, maar door kleine onderbrekingen moest ik een aantal keren opnieuw beginnen. Hoe dan ook, vandaag heb ik 365 dagen achter elkaar één of meerdere ommetje(s) gemaakt of ben ik op een dag in ieder geval voldoende actief geweest. Ik zat namelijk ook wel eens op de hometrainer of was bezig met het huishouden. Dat zijn natuurlijk andere vormen van bewegen, maar die doen er niet voor onder.


Met 12038 punten houd ik het nu voor gezien. Het bewegen natuurlijk niet, want ik besef heel goed hoe belangrijk dat is, maar wel het gebruik van de app. Het was een motivator voor me, maar soms ook iets teveel van het goede. Leuk om te weten is de achtergrond van de app. Ik vertrouw erop dat ik voldoende discipline heb om elke dag voldoende actief te zijn. En zoals gezegd kan dat op veel verschillende manieren de hele dag door. Linde Logtenberg kan je daar alles over vertellen. En zoals haar beginpagina dat al laat zien, 'hoef je daar echt niet voor naar de sportschool'.

Vandaag heb ik een wandeling van 1,5 uur gemaakt om mijn nieuwe elektrische fiets op te halen, dus er zullen vele fietstochten volgen. 


Zonder specifiek doel, maar gewoon om lekker van het buitenzijn te genieten.



2 opmerkingen:

  1. Dat is geweldig Indira! 🎉 Veel plezier met je nieuwe fiets 🙏🏻 Liefs Jo 💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anderhalf uur lopen😳 super!!!!
    Jullie gaan vast veel fiets tochtjes maken. 💖🌸

    BeantwoordenVerwijderen