zondag 15 juli 2012

Dankbaar

Toen ik net in het ziekenhuis lag en mijn operatie achter de rug was, weet ik nog hoe dankbaar ik was dat mijn lijf het zo goed deed. Want ondanks het enorme gezwel dat was verwijderd en de enorm zware operatie die 7,5 uur duurde, functioneerde ik prima en was ik niet veranderd qua persoon.

En nu nog steeds ben ik ondanks al het gebeurde erg goed geluimd. Ben ook niet meer ziek zoals voor de operatie. De  misselijkheid en het overgeven zijn in ieder geval voorbij. Het emmertje hoort niet langer bij mijn standaarduitrustig gelukkig. Maar sowieso, ik heb ook ontzettend veel gelachen in de afgelopen periode, klinkt misschien gek, maar dat was ook heerlijk. maar een lach en een traan liggen dicht bij elkaar..


En ik ben ook zo dankbaar voor alle steun en lieve berichtjes die ik gekregen heb tijdens die hele periode!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten