zaterdag 21 juli 2012

Galgenhumor

D. en ik hebben ondanks alle ellende, wel wat afgelachen de afgelopen maanden. Vooral galgenhumor en mijn versprekingen die voor veel plezier zorgen.
In het ziekenhuis ontzettend gelachen met Rick samen, tijdens een douchebeurt en met een van de zusters, omdat ik wel eens vergat dat de deur en het gordijntje open waren en dan gewoon begon met uitkleden.
En tegen D. zei ik eens 'dikke zus' ipv 'dikke kus', daar hebben we ook smakelijk om gelachen en gebruiken we nu nog steeds.
Als ik iets geks zeg, zegt D. bijv. 'Ben je ziek in je hoofd', waar we dan ook weer smakelijk om kunnen lachen.
De liefde die D. en ik voor elkaar voelen, is zo enorm dat we ons dat kunnen permitteren. We lachen samen en huilen samen. We delen alles samen en dat voelt zo ontzettend goed! Warm en liefdevol en geborgen ondanks alles.



2 opmerkingen:

  1. Hoi indira, ik ben via Marco op je blog gekomen...vraag af en toe aan Marco hoe het met je gaat..maar nu kan ik je zelf volgen.
    Jeetje meid wat een heftige tijd voor je
    Maar wat ben je positief en sterk ! Heel knap !

    Ik ga even je stukjes lezen..... liefs melanie ( ex collega KLM, buurvrouw Marco)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Melanie,

      Dankjewel voor het compliment! Hoop dat je er ook iets aan hebt.

      liefs terug,
      indira

      Verwijderen