donderdag 25 oktober 2012

Crocs

Ja, ik heb ze ook, Crocs, ik weet dat veel mensen ze foeilelijk vinden. Ik had ze destijds gekocht omdat ik nog een keer naar een tiendaagse retraite zou gaan en daar doe je binnen je schoenen uit. Elke keer je gympen aan en uit is best lastig merkte ik, dus ik had ze vooral uit praktisch oogpunt aangeschaft. Ik werd echter ziek, waardoor dagenlang mediteren er niet meer in zat. Nu draag ik ze voornamelijk binnenshuis.

Op 1 mei jl. ging het mis. Ik had een epileptische aanval gehad in de vorm van een absence en dat was voor D. het teken om met mij naar de eerste hulp af te reizen. Hij heeft zijn beste vriend M. gevraagd om ons te rijden.
Ik droeg mijn Crocs en wilde andere schoenen aandoen om naar buiten te gaan. Maar D. zei dat het niet hoefde, waarop ik antwoorde: "Dan moet ik wel heel ziek zijn." Op dat moment niet wetende wat me te wachten stond.

Twee maanden later kwam ik weer thuis...

2 opmerkingen:

  1. Lieve Indira,
    Dank je wel dat je jouw blog met ons wilt delen. Diepe bewondering voor je kracht!
    liefs, Elly Bart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve tante Elly,
      Deel het graag met jullie! Dank voor het compliment.
      liefs,
      Indira

      Verwijderen