maandag 31 augustus 2015

Energie


“If the the brain is the radio's receiver, then the heart is the dial tuning the radio to the frequency of your choice” - Nassim Haramein (The Resonance Project)


Als je de lezing van Dr. Joe Dispenza gezien hebt die ik in deze blogpost heb gedeeld en als je dit stuk van Tom Cronin hebt gelezen over alchemie, dan weet je ook hoe belangrijk je eigen energie voor je gezondheid is.

Albert Einstein wist het.


En ook Nikola Tesla...

En als je dat weet, dan kun je het niet meer niet weten. 
En als je dan ook weet dat wat je denkt invloed heeft op je energie en dus op je gezondheid,


dan kan ik niet anders dan ervoor zorgen dat mijn energie op een gezond niveau zit om ook mijn lijf te helpen helen. 

Al heel lang geleden, toen ik helemaal niet lekker in mijn vel zat, heb ik een soort van 'besluit' genomen, dat dat niet was hoe ik in het leven wilde staan. Ik heb toen heel bewust een knop omgezet. Toen wist ik nog niet precies wat ik gedaan had, maar inmiddels weet ik dat wel en nu kan ik, gelukkig, mijn gemoedstoestand (energie) hiermee goed aanpassen. Ik ben nog lerende, maar het lukt steeds beter en sneller.

Het werkt ook als een kettingreactie. Als ik merk dat ik bijvoorbeeld weer wat negatief denk of reageer, neem ik het besluit om me weer meer te focussen op het positieve en dat zorgt er ook voor dat het positieve zich meer laat zien (of dat ik het positieve meer zie) en dat mijn omgeving ook positiever op mij reageert. 
En ik vind het zo fijn om te weten dat ik er zelf een hele grote rol in speel en er invloed op heb, want dan kan ik het ook aanpassen als ik merk dat ik 'de verkeerde kant' op hel. Op de wc heb ik een quote van 14 augustus jl. van de scheurkalender op de deur gehangen, zodat ik er elke keer opnieuw aan herinnerd wordt:

De kwaliteit van je leven, wordt bepaald door de kwaliteit van je gedachten.


Mijn gezondheidssituatie zorgt er ook voor dat dit prioriteit krijgt, want het is voor mij van levensbelang.

Wat ik dan ook interessant vind, is om te leren je energiefrequentie te verhogen. Dat kan intuïtief, zoals je hier hebt kunnen lezen, maar wat tips vind ik ook fijn en daar heeft onderstaande video mij weer goed bij geholpen. Misschien helpt het jou ook.


Het regent hier vandaag pijpestelen, maar ik voel me energiek en fijn en ik ben er helemaal klaar voor om vandaag zelf een stralende zon te zijn. Ik wens jou hetzelfde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten