dinsdag 17 januari 2012

Thai Yoga Massage


Vandaag weer naar de Thai Yoga Masseur geweest. Wat een verwennerij, zo heerlijk. Is onderdeel van het plan om meer contact te maken met mijn gevoel. En tegelijkertijd helpt het me ook met (controle) loslaten, hij maakt namelijk de bewegingen, niet ik. En natuurlijk om te ontspannen.

Hij gaf me vandaag ook weer een mooie overdenking mee dat er geen afgepaste tijd bestaat voor genezen of iets leren loslaten. Dat is veel werk en het komt wanneer het komt. Geduld is dus een schone zaak. Goed om mezelf weer eens aan te herinneren.

Ook mijn mantra weer eens afgestoft: ik laat los en ik ben relaxed. Tevens goeie tip om mogelijk beter te slapen: van kant wisselen, dat ga ik dus uitproberen als ik D. zover krijg, maar dat is vast geen probleem. Voor wie op Facebook zit: D. heeft zo'n mooi bericht geplaatst voor mij, superlief!

Morgen weer naar de rebalancer, maar vanavond eerst nog nagenieten van mijn heerlijke massage!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten