zondag 29 januari 2012

NU!

Ben me zorgen aan het maken over hoe het nu verder moet. Helemaal niet de bedoeling natuurlijk en ik weet ook dat het helemaal geen zin heeft, maar het in de praktijk brengen, vind ik toch nog lastig.

Doe mijn best om weer te worden zoals deze baby en ik kan ook al wel genieten van kleine dingen, maar die kleine dingen worden nu een beetje teveel overschaduwd door dingen die er nog niet zijn.  

In dit filmpje wordt het even haarfijn uit de doeken gedaan waar ik mee bezig ben... Leven in het nu is zo makkelijk nog niet. Gelukkig heb ik inmiddels wel veel trucs geleerd om het in ieder geval te proberen. Zo concentreer ik me suf op mijn ademhaling (Anapana) en dat helpt wel enigszins, en ik probeer me ook te concentreren op datgene waar ik op dat moment mee bezig ben, maar ik mag nog veel meer oefenen. 

Niemand heeft ook gezegd dat het makkelijk zou zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten