zaterdag 7 januari 2012

Vakantie

Net gisteravond weer terug van een paar dagen Barcelona. Als ik kijk hoe het nu gaat in vergelijking met onze eerste vakantie tijdens mijn ziekte, gaat het nu 10 keer beter. De eerste keer kon ik niet eens zelf naar de gate lopen en nu ging dat prima. Ik moet nog steeds oppassen en veel rusten, maar ik ben niet meer zo heel erg afhankelijk van anderen en ik kan iets langer aan een stuk door.

De eerste vakantie samen was met D. naar Valencia. Ik had van tevoren al de airportservice besteld zodat ik met een wagentje naar de gate zou worden gebracht, want zelf ver lopen ging echt niet lukken. Toen ik daar eenmaal zat was dat wel even confronterend. In Valencia liepen we met intervallen (stukje lopen, even zitten, weer een stukje lopen en weer even zitten etc.)

Dit keer op de luchthaven raakte ik ontroerd door het feit dat ik zelf naar een van de verste gates kon lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten